Blog

Witaj na naszym blogu. Znajdziesz tutaj artykuły, z których dowiesz się więcej na temat naszej działalności. Jeśli chcesz lepiej poznać naszą firmę i interesują Cię wieści ze świata telekomunikacji - zapraszamy do lektury.

 

telefon komórkowy

Telefony stacjonarne to niezbędny element wyposażenia większości firm, choć część z nich została zastąpiona telefonami komórkowymi. Mnogość narzędzi telekomunikacyjnych i chęć optymalizacji kosztów sprawiają, że przedsiębiorcom często ciężko wybrać najlepsze rozwiązanie. Warto wiedzieć, że obecnie tradycyjne telefony stacjonarne są coraz mniej popularne, natomiast firmy często decydują się na nowoczesną telefonię VoIP. Jak działa, jakie są jej zalety i jakie problemy występują podczas jej użytkowania?

wirtualny model biznesowy

Przedsiębiorcy mają coraz więcej możliwości dotyczących rozwiązań technologicznych wykorzystywanych w firmach. Mowa tutaj między innymi o systemach informatycznych, które usprawniają pracę. Jest to na przykład Mobile Virtual Network Operator, czyli MVNO. W dzisiejszym wpisie omówimy, jakie możliwości daje ten system, czy warto w niego zainwestować oraz kto z niego korzysta.

świnka skarbonka

Obecnie właściciele firm mają do dyspozycji coraz więcej rozwiązań, które pozwalają usprawnić wiele procesów związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Niestety często zdarza się tak, że wprowadzenie nowych usług czy zakup sprzętów wiąże się z dużymi kosztami. Jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na wygodę i skuteczność pracy firm, są usługi telekomunikacyjne. Jak wybrać odpowiednie i ile można zaoszczędzić dzięki ich optymalizacji?

MVNO

Rynek usług telekomunikacyjnych oferuje wiele różnorodnych rozwiązań, jednak nie każde z nich jest dostosowane do naszych indywidualnych potrzeb m.in. pod względem ekonomicznym. Alternatywą dla tradycyjnych usług telekomunikacyjnych może być MVNO, czyli usługi oferowane przez operatorów wirtualnych sieci komórkowych. Wyjaśniamy, czym jest MVNO i jakie korzyści mogą wiązać się z wyborem tego rozwiązania.

centrala telefoniczna

Jednym z najważniejszych elementów w sprawnym funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od jego rozmiaru, jest właściwa komunikacja. Aby proces ten przebiegał efektywnie i szybko, wykorzystywane są coraz nowocześniejsze rozwiązania, które można dopasować do konkretnych potrzeb danej firmy. Jednym z takich rozwiązań jest wirtualna centrala telefoniczna. Czym charakteryzuje się ta opcja? I dlaczego warto z niej skorzystać? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

optymalizacja ikona

Czy wiesz, że koszty usług teleinformatycznych w twojej firmie mogą zmniejszyć się nawet o 50%? Jest to możliwe dzięki poprawnie przeprowadzonej optymalizacji, która nie pogarsza jakości i nie ingeruje nadmiernie w działalność operacyjną firmy czy wykorzystywane przez nią technologie. Aby zauważyć skuteczność wprowadzanych działań, optymalizacja musi być przeprowadzona w sposób ciągły, stopniowy i systematyczny. Wtedy będziesz miał gwarancję ponoszenia niższych kosztów. Z tego wpisu dowiesz się, jak ona przebiega.

optymalizacja kosztów

Zarządzanie flotą telekomunikacyjną w firmie może być trudne i kosztowne. Przedsiębiorcy często nie zdają sobie sprawy, że przy przeprowadzeniu odpowiednich działań optymalizacyjnych mogliby znacznie zmniejszyć comiesięczne opłaty bez wpływu na jakość usług, z których korzystają. Ten tekst jest dla ciebie, jeśli uważasz, że ponosisz zbyt duże koszty telekomunikacyjne, albo twierdzisz, że nie da się płacić mniej.

pracownik rozmawia

Ludzie często sądzą, że ich pakiety telekomunikacyjne są doskonałe pod względem oferowanych usług i ponoszonych kosztów. Często nabierają się na sztuczki operatorów i nie wiedzą, że można płacić o wiele mniej, a promocje i rabaty nie powstają bez żadnych haczyków. Łatwo jest jednak przeoczyć niektóre zapiski. Sprawdź, jakie błędy można popełnić.

outsourcing pracowników

Angażowanie pracowników firmy do realizacji pobocznych zadań często mija się z celem, dlatego właśnie tak popularne stały się usługi outsourcingowe. Zakup, instalacja i serwisowanie sprzętu telekomunikacyjnego, szukanie najlepszych ofert dostawczych, aktywacje usług czy rozwiązywanie różnych problemów na bieżąco zdecydowanie lepiej jest powierzyć osobom, które się na tym znają. Firmy outsourcingu telekomunikacyjnego wykorzystują różne formy zabezpieczeń. Oto kilka przykładów.

miasto sieć telekomunikacyjna

Rozwój usług telekomunikacyjnych jest tak szybki, że coraz trudniej nadążyć za nowościami. Efektem tego mogą być przestarzałe usługi i urządzenia w twojej firmie, które w porównaniu do współczesnych rozwiązań generują pokaźne koszty. Z tego wpisu dowiesz się, jak na przestrzeni lat zmieniała się telekomunikacja i gdzie zmierza współczesny rynek.

słuchawki na komputerze

Poszukiwanie nowych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm nie jest łatwe. Na rynku pojawia się coraz więcej możliwości, a śledzenie i porównywanie każdego z nich jest czasochłonne. Właśnie dlatego przedsiębiorcy przed podjęciem decyzji wolą skonsultować się z doradcą, który udzieli im profesjonalnego wsparcia i pomoże wybrać operatorów telekomunikacyjnych, centrale cyfrowe czy systemy do nagrywania, które sprawdzą się u nich najlepiej. Dlaczego warto skorzystać z usług doradztwa telekomunikacyjnego?

kobieta doradca telekomunikacyjny

Koszty związane z prowadzeniem firmy są duże. Przedsiębiorcy z jednej strony chcą zoptymalizować koszty, a z drugiej wprowadzać do swoich firm coraz to nowsze rozwiązania, które usprawnią jej funkcjonowanie oraz sprawią, że Klienci będą zadowoleni. Jednak samodzielny wybór odpowiednich rozwiązań bywa trudny. Właśnie dlatego ważne jest wsparcie doradców. Jednym z prężnie rozwijających się obszarów jest telekomunikacja. Czym powinien charakteryzować się dobry doradca telekomunikacyjny i jakich rad powinien udzielać przedsiębiorcom?