Innowacyjne rozwiązania w komunikacji. Przegląd rozwiązań

komunikacja

W dziedzinie komunikacji zmiany zachodzą bardzo szybko, co ma bezpośredni związek z nowymi technologiami, które również są nieustannie rozwijane i udoskonalane. Nasza firma zabiega o to, aby dostarczać Klientom najlepsze i odpowiadające współczesnym trendom rozwiązania teleinformatyczne, które zagwarantują wsparcie na miarę potrzeb współczesnego świata. Na jakie innowacyjne rozwiązania warto zwrócić uwagę obecnie?

 

Sztuczna inteligencja w telekomunikacji

MOLL-BOT to program chmurowy zapewniany przez naszą firmę, który wykorzystuje interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikami. Wyposażony jest też w technologię rozpoznawania mowy, oferując przy tym wysoką skuteczność, szybkość działania i możliwość pracy w różnych językach. Gwarantujemy aż 98,7% skuteczności, co jest wynikiem zintegrowania różnych systemów funkcjonujących w chmurze z autorskim rozwiązaniem działającym lokalnie na naszych serwerach.

To sztuczna inteligencja, stanowiąca innowacyjną telekomunikację, może zastąpić całe call centre (dział obsługi klienta), obsługując w jednym czasie wiele rozmów. Inteligentny IVR gwarantuje niezawodną obsługę ruchu, optymalizując przy tym połączenia przychodzące. Dzięki temu rozwiązaniu można ominąć bardzo irytujące dla dzwoniących użytkowników zapowiedzi i komunikaty wstępne poprzez możliwość prostego przejścia do kolejnych etapów rozmowy.

Za sprawą algorytmów AI może też analizować pozyskiwane dane w czasie rzeczywistym. Użytkownik może w ten sposób uzyskać odpowiedź na swoje pytanie lub decyzję w zgłoszonej sprawie bez konieczności długotrwałego oczekiwania czy kończenia rozmowy.

Do innych istotnych cech autorskiego rozwiązania MOLL-BOT zaliczamy m.in.:

  • możliwość wykonywania nawet 3000 połączeń na sekundę, w tym m.in. telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe itd.
  • przyjmowanie i obsługa wszystkich połączeń niezależnie od obecności konsultanta,
  • raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu,
  • automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, automatyczne wychwytywanie słów kluczowych,
  • unikatowa zdolność samouczenia się i doskonalenia podczas prowadzenia rozmów.