W

y

s

u

ń

Doradztwo telekomunikacyjne Moll telecom Service

Usługi i rozwiązania telekomunikacyjne dla firm zmieniają się tak szybko, że naprawdę trudno za nimi nadążyć.  Jeszcze trudniejszy stał się wybór takich usług, które najlepiej wpiszą się w aktualne potrzeby danego przedsiębiorstwa.

Za przykład może posłużyć nam chociażby nowego smartphone’a i ilość zmiennych, jakie trzeba wziąć pod uwagę, planując taką inwestycję. Czy postawić na najnowszy, ale jednocześnie najdroższy model? Czy może lepiej wybrać rozwiązania optymalne zarówno pod względem naszych wymagań, jak i ceny? To tylko podstawowe zagadnienia, a na nich - rzecz jasna - sprawa się nie kończy.

W MOLL Telecom Service dzięki doradztwu telekomunikacyjnemu, odciążamy naszych klientów z tego rodzaju problemów. Regularnie przeprowadzamy badania porównawcze dostępnych rozwiązań, przyglądając się im pod względem technicznym, ale też pod względem możliwości oraz kosztów. Nasza firma buduje także biznesplany dla większości rozwiązań telekomunikacyjnych.

Doradztwo

Co porównujemy w naszych badaniach?

  • operatorów telekomunikacyjnych,
  • telefony komórkowe,
  • centrale cyfrowe, w tym rozwiązania VOIP i IP,
  • systemy do nagrywania,
  • wirtualne centrale telefoniczne oaz rozwiązania chmurowe,
  • MPLS i SD WAN,
  • rozwiązania MVNO.

Rozwiązania VOIP dla wirtualnej centrali telefonicznej

VOIP jest rozwiązaniem opartym na transmisji głosu za pomocą protokołu internetowego. System ten został skonstruowany przede wszystkim do przesyłania danych, ale stał się ostatecznie popularnym rozwiązaniem sieciowego przesyłania głosu. Za jego sprawą można nie tylko wykonywać połączenia przez Internet lub standardowe łącza telefoniczne, ale również zautomatyzować działanie firmy. Dzięki rozwiązaniu VOIP – można bowiem wykonywać połączenia z firmowej bazy CRM. Do niedawna VOIP uchodził za rozwiązanie mniej korzystne od tradycyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych, przede wszystkim ze względu na niską jakość głosu, który był przez niego przesyłany. Aktualnie jednak – VOIP gwarantuje wysoką jakość transmisji głosu i sygnału połączenia, ani trochę nie odbiegającą od tego, co oferuje nam tradycyjna telekomunikacja.

Za sprawą zwiększonej popularności rozwiązania VOIP – wzrosła również popularność wirtualnych central telefonicznych. Decydując się na wirtualną centralę opartą o rozwiązanie VOIP, możesz zmniejszyć koszty za telekomunikację w swojej firmie. Wybierając wirtualną centralę telefoniczną w swojej firmie, zyskujesz:

  • brak kosztów zakupu serwera telekomunikacyjnego lub centrali PBX
  • tańsze połączenia
  • fax drogą internetową
  • możliwość tworzenia telekonferencji
  • możliwość używania numerów wewnętrznych do komunikacji wewnątrz firmy
  • możliwość monitorowania rozmów w czasie rzeczywistym
  • możliwość nagrywania rozmów i następnie przetwarzanie ich
  • możliwość ustawienia komunikatów dla dzwoniących klientów
  • pocztę głosową, która wyśle nagraną wiadomość na Twoją skrzynkę mailową

Jeżeli jesteś zainteresowany skorzystaniem z usługi wirtualnej centrali w połączeniu z rozwiązaniem VOIP dla swojej firmy – skontaktuj się z nami.