Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT
- Nasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center - dział obsługi klienta
i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz. - MOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy
do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy. - MOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
- Skuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.
Technologia rozpoznawania mowy
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu
Algorytmy AI oraz przetwarzania
Sztuczna inteligencja - moll-bot
MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR , umożliwia ona kierowanie rozmowy
do odpowiednich obszarów aby skuteczność i zadowolenie rozmówcy było jak najwyższe.arrdowon
Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.
System nasz może obsługiwać wszelkiego rodzaju połączenia przychodzących i wychodzących
w nieograniczonych rozmiarach, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie
(uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora )
w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).
BOT - CECHY
- Outbound:
telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające - dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów)
- Inbound (IVR):
przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawaine pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z callcenter
- Raportowanie:
pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania - podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym
- Speech to Text:
automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na pdostawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów - kluczy
Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizę skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności
BOT - KORZYŚCI
- Znacząca optymalizacja kosztów w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
- Zwiększamy Twoją przewagę konkurencyjną.
- Obsługujemy na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych. Jestem do dyspozycji klientów 24/7.
- Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
- Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw.