W

y

s

u

ń

Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT

  • Nasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center - dział obsługi klienta
    i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz.
  • MOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy
    do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy.
  • MOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
  • Skuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.

Sztuczna inteligencja - BOT

Technologia rozpoznawania mowy

Technologia rozpoznawania mowy

Dzięki naszemu rozwiązaniu mamy 98,7 % skuteczności rozpoznawania mowy, to zasługa zintegrowania systemów różnych systemach w chmurze /gogle/amazon/techmo itp. z naszym autorskim rozwiązaniem działającym lokalnie na naszych serwerach.

Zastosowania:

  • Wysoka skuteczność
  • Szybkość
  • Możliwość pracy w różnych językach

Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Innowacyjne rozwiązanie, które optymalizuje system obsługi połączeń przychodzących omijając „typowe drzewo IVR”. Rozwiązanie to jest przyjazne dzwoniącym i mniej irytujące, bo nie musimy przechodzić przez rozległe zapowiedzi i komunikaty i wybierać kolejne cyfry aby połączyć w danej sprawie.

Cechy:

  • szybkość działania
  • wewnętrzna aplikacja
  • autorska technologia

Algorytmy AI oraz przetwarzaniaawania mowy

Algorytmy AI oraz przetwarzania

Dane pobierane w czasie rozmowy są stale analizowane w czasie rzeczywistym, użytkownik nie musi zakończyć rozmowy lub dialogu, a nasza technologia już podejmuje decyzje i sprawdza dostępne możliwości działania.

Ponadto:

  • dane poddawane analizom real time
  • podejmowanie decyzji ocena intencji + działanie w tle estymacje procesów AI

Sztuczna inteligencja - moll-bot

MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR , umożliwia ona kierowanie rozmowy
do odpowiednich obszarów aby skuteczność i zadowolenie rozmówcy było jak najwyższe.arrdowon

Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.

 

System nasz może obsługiwać wszelkiego rodzaju połączenia przychodzących i wychodzących
w nieograniczonych rozmiarach, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie
(uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora )
w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).

BOT - CECHY

  • Outbound:

    telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające - dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów)

  • Inbound (IVR):

    przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawaine pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z callcenter

  • Raportowanie:

    pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania - podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym

  • Speech to Text:

    automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na pdostawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów - kluczy

Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizę skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności

 

BOT - KORZYŚCI

  • Znacząca optymalizacja kosztów w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
  • Zwiększamy Twoją przewagę konkurencyjną.
  • Obsługujemy na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych. Jestem do dyspozycji klientów 24/7.
  • Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
  • Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw.
 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.