Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT
Zastanawialiście się, czemu liderzy na rynku korzystają z botów? My wiemy!
Aktualnie jest to najskuteczniejszy sposób komunikacji z klientem. Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest znaczne obniżenie kosztów oraz zachowanie całodobowej komunikacji z przedsiębiorstwem. Co więcej, sztuczna inteligencja świetnie sprawdza się w zarządzaniu danymi oraz kierowaniem ruchem połączeń przychodzących.
Dlaczego warto postawić na MOLL-BOT?
- Nasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center – dział obsługi klienta
i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz. - MOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy
do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy. - MOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
- Skuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.
Technologia rozpoznawania mowy
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu
Algorytmy AI oraz przetwarzania
Sztuczna inteligencja – moll-bot
MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR , umożliwia ona kierowanie rozmowy do odpowiednich obszarów, aby skuteczność komunikacji i zadowolenie rozmówcy były jak najwyższe.
Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.
System nasz może obsługiwać wszelkiego rodzaju połączenia przychodzące i wychodzące w nieograniczonej liczbie, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie (uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora). Dostępny w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).
BOT - CECHY
- Outbound:
telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające – dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów).
- Inbound (IVR):
przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawanie pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z callcenter.
- Raportowanie:
pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania – podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym.
- Speech to Text:
automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na podstawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów - kluczy.
Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizuje skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności.
BOT – KORZYŚCI
- Znacząca optymalizację koszty w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
- Zwiększam Twoją przewagę konkurencyjną
- Obsługuję na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych
- Jestem do dyspozycji klientów 24/7
- Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
- Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw