Outsourcing telekomunikacyjny - zarządzanie telekomunikacją w firmie
Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) oznacza przekazanie do wykonania podmiotom zewnętrznym działań, które wcześniej realizowane były bezpośrednio w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Outsourcing usług telekomunikacyjnych, a przy tym zarządzanie flotą telekomunikacyjną, jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które chcą odciążyć się z bezpośrednich kontaktów z klientem. To także gwarancja najwyższej jakości komunikacji z kontrahentem. Dzięki outsourcingowi firmy zajmujące się telekomunikacją zyskają odpowiednie narzędzia do efektywnej optymalizacji procesów, jakie zachodzą w komunikacji z klientem.
Zarządzanie flotą telekomunikacyjną jest swego rodzaju układem nerwowym każdego przedsiębiorstwa. Naszym klientom możemy zaoferować szybką pomoc, niezależnie od wagi problemu telekomunikacyjnego. Gwarantujemy niezawodność oraz ciągłość usług outsourcingowych.
* Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.
Jedyna tego rodzaju usługa na rynku, która zapewni szybką i fachową pomoc w :
W bieżącej obsłudze
- Z operatorami - zamawianie usług, dezaktywacja nieużywanych usług, aktywacja pakietów roamingowych, reklamacje itp.
- Z pracownikami - wymiana sprzętu, serwis, help desk itp.
W zarządzaniu wirtualnymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi
- Budowanie i zarządzanie V-PBX, zapowiedziami , IVR itp.
- Dopasowanie rozwiązania do potrzeb ( stacjonarne czy mobilne)
Planowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych
- Wirtualne platformy wielokanałowego modułu contact center za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych
- Wykorzystanie BOT-ów do prowadzenia kampanii call-center i contact center
Czemu warto skorzystać z naszej usługi?
- Oszczędność czasu własnych specjalistów ds. IT lub administracji
- Proponujemy nowoczesne rozwiązania dobrane do potrzeb
- Optymalizacja kosztów usług i sprzętu
- Bezpieczeństwo
- Ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań z zakresu telekomunikacji
Zakres naszego wsparcia w zarządzaniu zasobami i rozwiązaniami telekomunikacyjnymi
Administracja usługami
i sprzętem telekomunikacyjnym
- „Help desk” dla wszystkich pracowników.
- Zamawianie i wymiana sprzętu
- Obsługa kontaktów z operatorami
- Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Zarządzanie
kosztami telekomunikacyjnymi
- Comiesięczna analiza wykorzystania kart SIM z rozbiciem kosztów na MPK/CC
- Przeprowadzenie procesu odnowienia umowy z dostawcą usług (z nastawieniem na wytyczne klienta oraz oszczędność) wraz z analizą benchmarkingową rynku
- Dzięki naszym rozwiązaniom możesz znacząco zaoszczędzić na usługach roamingowych
Zarządzanie rozwiązaniami
chmurowymi/ VoIP
- Projektowanie i administrowanie zapowiedziami, IVR
- Zarządzanie infolinią
- Budowanie i administrowanie contact-centre
Program proekologiczny
dłuższe życie telefonu
- Refresh telefonów w naszym serwisie polegający na wymianie baterii, obudowy i sprawdzeniu oprogramowania. Taki przegląd wydłuża życie aparatu o kolejne 18 m-cy.
- Sprzedaż telefonów „refurbished” średnio 30% tańszych od produktów nowych z 12 miesięczną gwarancją
- Utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszego użytkowania