Outsourcing telekomunikacyjny - zarządzanie telekomunikacją w firmie

Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) oznacza przekazanie do wykonania podmiotom zewnętrznym działań, które wcześniej realizowane były bezpośrednio w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Outsourcing usług telekomunikacyjnych, a przy tym zarządzanie flotą telekomunikacyjną, jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które chcą odciążyć się z bezpośrednich kontaktów z klientem. To także gwarancja najwyższej jakości komunikacji z kontrahentem. Dzięki outsourcingowi firmy zajmujące się telekomunikacją zyskają odpowiednie narzędzia do efektywnej optymalizacji procesów, jakie zachodzą w komunikacji z klientem.

Zarządzanie flotą telekomunikacyjną jest swego rodzaju układem nerwowym każdego przedsiębiorstwa. Naszym Klientom możemy zaoferować szybką pomoc, niezależnie od wagi problemu telekomunikacyjnego. Gwarantujemy niezawodność oraz ciągłość usług outsourcingowych.

 

Outsorcing

* Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, jeśli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.

 

Jedyna tego rodzaju usługa na rynku, która zapewni szybką i fachową pomoc w :

 W bieżącej obsłudze

 

  • Z operatorami - zamawianie usług, dezaktywacja nieużywanych usług, aktywacja pakietów roamingowych, reklamacje itp.
  • Z pracownikami - wymiana sprzętu, serwis, help desk itp.

 


 

W zarządzaniu wirtualnymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi

 

  • Budowanie i zarządzanie V-PBX, zapowiedziami , IVR itp.
  • Dopasowanie rozwiązania do potrzeb ( stacjonarne czy mobilne)

 


 

Planowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych

 

  • Wirtualne platformy wielokanałowego modułu contact center za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych
  • Wykorzystanie BOT-ów do prowadzenia kampanii call-center i contact center

 

Czemu warto skorzystać z naszej usługi?

serce

  • Oszczędność czasu własnych specjalistów ds. IT lub administracji

 

  • Proponujemy nowoczesne rozwiązania dobrane do potrzeb

 

  • Optymalizacja kosztów usług i sprzętu

 

  • Bezpieczeństwo

 

  • Ponad 15 letnie doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm.

Zakres naszego wsparcia w zarządzaniu zasobami i rozwiązaniami telekomunikacyjnymi

Administracja usługami
i sprzętem telekomunikacyjnym

 

telekomunikacja

 

 

  • „Help desk” dla wszystkich pracowników.
  • Zamawianie i wymiana sprzętu
  • Obsługa kontaktów z operatorami
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

 

 


 

Zarządzanie
kosztami telekomunikacyjnymi

 

  • Comiesięczna analiza wykorzystania kart SIM z rozbiciem kosztów na MPK/CC
  • Przeprowadzenie procesu odnowienia umowy z dostawcą usług (z nastawieniem na wytyczne klienta oraz oszczędność) wraz z analizą benchmarkingową rynku
  • Dzięki naszym rozwiązaniom możesz znacząco zaoszczędzić na usługach roamingowych

 

 

telekomunikacja

 

 


 

Zarządzanie rozwiązaniami
chmurowymi/ VoIP

 

telekomunikacja

 

 

  • Projektowanie i administrowanie zapowiedziami, IVR
  • Zarządzanie infolinią
  • Budowanie i administrowanie contact-centre

 

 


 

Program proekologiczny
dłuższe życie telefonu

 

  • Refresh telefonów w naszym serwisie polegający na wymianie baterii, obudowy i sprawdzeniu oprogramowania. Taki przegląd wydłuża życie aparatu o kolejne 18 m-cy.
  • Sprzedaż telefonów „refurbished” średnio 30% tańszych od produktów nowych z 12 miesięczną gwarancją
  • Utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszego użytkowania

 

 

telekomunikacja

 

Korzyści dla Klientów Moll

Finansowe

 

✔ Niższe koszty związane z telekomunikacja

✔ Niższe koszty związane z własnym pracownikiem

✔ Większa kontrola zakupionego sprzętu i posiadanych usług

✔ Preferencyjne ceny na zakup sprzętu

 

Administracyjne

 

✔ Baza posiadanych usług i zakupionego sprzętu
✔ Analiza ponoszonych kosztów na MPK/CC
✔ Wsparcie ekspertów i specjalistów od telekomunikacji

 

Kadrowe

 

✔ Przejęcie czasochłonnych i żmudnych obowiązków administrowania telekomunikacją w firmie
✔ Przejęcie frustrujących obowiązków od wykwalifikowanego pracownika działu IT/Administracji
✔ Stały stabilny partner biznesowy, pracownik może pójść na L4, urlop lub zrezygnować z pracy

 

Koszty

Koszt jest uzależniony od ilości numerów/lokalizacji i zakresu wsparcia

Skontaktuj się i zapytaj o indywidualną wycenę