Blog

Witaj na naszym blogu. Znajdziesz tutaj artykuły, z których dowiesz się więcej na temat naszej działalności. Jeśli chcesz lepiej poznać naszą firmę i interesują Cię wieści ze świata telekomunikacji - zapraszamy do lektury.

 

telefon

Przedsiębiorstwa muszą nie tylko inwestować w rozwój swoich produktów czy usług, ale również dbać o sprawność i efektywność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. To właśnie efektywne rozwiązania telekomunikacyjne odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu przez firmy działające w różnych branżach. Ale czym dokładnie są efektywne rozwiązania telekomunikacyjne i dlaczego warto się nimi zainteresować?

telemarketer

Doradztwo telekomunikacyjne to usługa, która pomaga firmom w optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych. Dzięki pomocy ekspertów firmy mogą zaoszczędzić pieniądze i czas, korzystając z najbardziej opłacalnych rozwiązaniach dla ich potrzeb telekomunikacyjnych. Doradcy telekomunikacyjni wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie, aby pomóc firmom zmniejszyć wydatki i zmaksymalizować zyski.

doradca telekomunikacyjny

Zadaniem doradców telekomunikacyjnych jest udzielanie porad i wskazówek firmom, organizacjom i osobom prywatnym, jak najlepiej wykorzystać zasoby i usługi telekomunikacyjne. Pomagają klientom w wyborze najlepszych rozwiązań telekomunikacyjnych dla ich potrzeb oraz w zarządzaniu flotami telekomunikacyjnymi.

spotkanie dwóch kobiet

Doradztwo telekomunikacyjne to usługa generująca wiele korzyści dla przedsiębiorstwa. Z czego wynika jej popularność i w jakich okolicznościach warto z niej skorzystać? Na te pytania odpowiadamy w artykule.

biurowiec

Coraz więcej osób korzysta z doradztwa telekomunikacyjnego. Usługa ta skierowana jest do przedsiębiorstw o różnej skali i profilu działalności. Dzięki niej można znacząco obniżyć koszty ponoszone przez firmę. W czym dokładnie może pomóc doradca telekomunikacyjny? Zapraszamy do lektury artykułu.

BOT

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji możliwe jest zachowanie całodobowego kontaktu z klientem przy niewielkich nakładach finansowych. BOT idealnie sprawdza się przy zarządzaniu danymi i kierowaniu ruchem połączeń przychodzących oraz obsłudze wielu rozmów jednocześnie. Systemy telekomunikacyjne do komunikacji z klientem wykorzystują interfejs głosowy oraz technologię rozpoznawania mowy, która wykazuje skuteczność na poziomie 98,7%. Co ciekawe, BOT pracuje w różnych językach.

czat na stronie

Wykorzystanie czatu do kontaktów z klientem z roku na rok rośnie – coraz więcej użytkowników preferuje ten kanał komunikacji, dlatego firmy powinny zacząć uwzględniać czat w swoich strategiach. Jest to najszybciej rozwijający się sposób komunikacji, który wkrótce może ograniczyć działalność telefonicznych centrów obsługi klienta.

wirtualny telefon

Wirtualny numer telefonu jest połączony z wirtualną centralą telefoniczną i przypisany do konta SIP. Numery telefonów działających w technologii VOiP nie są bowiem powiązane z liniami telefonicznymi, ale właśnie z kontem SIP. Tak naprawdę wirtualny numer telefonu może wyglądać identycznie, jak stacjonarny. Co więcej, istnieje możliwość przeniesienia obecnie używanego numeru do konta SIP, co w praktyce oznacza, że modernizacja centrali telefonicznej w firmie nie musi powodować utrudnień w komunikacji z klientami.

usługi w chmurze

VoIP wykorzystuje protokół Voice of Internet Protocol, który pozwala na przesyłanie połączeń głosowych za pośrednictwem łącza internetowego lub sieci wykorzystujących protokół IP. W praktyce daje to nieograniczone możliwości korzystania z telefonów, smartfonów i tabletów – do nawiązania połączenia poprzez VoIP potrzebne jest jedynie urządzenie z dostępem do internetu.

koszty

Rozwiązania telekomunikacyjne dla firm to innowacyjne działania, które mogą przyczynić się do sporych oszczędności. Prowadząc firmę, trzeba ponosić wydatki związane z obsługą mediów – chodzi o łącze internetowe oraz telefony stacjonarne i komórkowe, które generują największe koszty. O ile w tym pierwszym przypadku liczy się wysoka jakość i niezawodność oraz stabilność łącza, tak wydatki na rozmowy głosowe można w łatwy sposób zredukować. Dzięki optymalizacji kosztów można obniżyć comiesięczne rachunki za usługi teleinformatyczne nawet o połowę.

ikona telefonu

Poziom ponoszonych kosztów związanych z bieżącą działalnością operacyjną firmy jest przedmiotem troski ze strony osób, które nią zarządzają. Optymalizacja wydatków pozwala na uzyskanie wyższej rentowności oraz na poprawę sytuacji przedsiębiorstw względem konkurencji, na porządku dziennym są więc działania, które mają zmniejszyć wysokość sum przeznaczanych na różnego rodzaju usługi. Jednym ze sposobów jest aktywne zarządzanie flotą telekomunikacyjną i w jej ramach poszukiwanie oszczędności, które nie wpłyną na efektywność funkcjonowania. Jedną z metod jest korzystanie z telefonów „refurbished”. Przekonajmy się, na czym to polega.