Przyszłość wykorzystania sztucznej inteligencji w procesach biznesowych

BOT

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji możliwe jest zachowanie całodobowego kontaktu z klientem przy niewielkich nakładach finansowych. BOT idealnie sprawdza się przy zarządzaniu danymi i kierowaniu ruchem połączeń przychodzących oraz obsłudze wielu rozmów jednocześnie. Systemy telekomunikacyjne do komunikacji z klientem wykorzystują interfejs głosowy oraz technologię rozpoznawania mowy, która wykazuje skuteczność na poziomie 98,7%. Co ciekawe, BOT pracuje w różnych językach.

BOT optymalizuje system obsługi połączeń przychodzących i jest to rozwiązanie przyjazne dla dzwoniących – klient nie musi przechodzić przez długie komunikaty głosowe i zapowiedzi znane z tradycyjnych systemów IVR. Dzięki algorytmom AI dane w podczas rozmowy są stale monitorowane w czasie rzeczywistym, co usprawnia podejmowanie właściwych działań. BOT automatycznie odnajduje słowa klucze i na nich opiera tworzenie zgłoszeń.

 

Jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w swojej firmie?

Nowoczesne systemy telekomunikacyjne przyspieszają i uprawniają pracę firm oraz przyczyniają się do obniżenia kosztów prowadzonej działalności. Cyfryzacja to wyzwanie stojące przed wieloma przedsiębiorstwami, zwłaszcza tymi, które działają w obrębie nowoczesnych technologii. Sztuczna inteligencja gromadzi dane, przetwarza je oraz analizuje, dzięki czemu wdrażane w firmie rozwiązania stają się efektywne i przynoszą wymierne korzyści.

Sztuczna inteligencja to technologia przyszłości. Innowacyjne systemy to w pełni dostosowane do potrzeb użytkownika rozwiązania, które zapewniają ciągłość funkcjonowania biznesu. Dzięki cyfryzacji przedsiębiorstw możliwa staje się optymalizacja kosztów, a firm może zwiększyć przewagę nad konkurencją.