Blog

Witaj na naszym blogu. Znajdziesz tutaj artykuły, z których dowiesz się więcej na temat naszej działalności. Jeśli chcesz lepiej poznać naszą firmę i interesują Cię wieści ze świata telekomunikacji - zapraszamy do lektury.

 

internet światłowodowy

Współczesny biznes coraz częściej polega na zdalnej pracy i wymianie informacji na odległość. Aby firma mogła sprawnie funkcjonować, a pracownicy efektywnie realizować swoje zadania, konieczne jest zapewnienie odpowiednich narzędzi telekomunikacyjnych.

telefon

Przedsiębiorstwa muszą nie tylko inwestować w rozwój swoich produktów czy usług, ale również dbać o sprawność i efektywność komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. To właśnie efektywne rozwiązania telekomunikacyjne odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu przez firmy działające w różnych branżach. Ale czym dokładnie są efektywne rozwiązania telekomunikacyjne i dlaczego warto się nimi zainteresować?

telemarketer

Doradztwo telekomunikacyjne to usługa, która pomaga firmom w optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych. Dzięki pomocy ekspertów firmy mogą zaoszczędzić pieniądze i czas, korzystając z najbardziej opłacalnych rozwiązaniach dla ich potrzeb telekomunikacyjnych. Doradcy telekomunikacyjni wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie, aby pomóc firmom zmniejszyć wydatki i zmaksymalizować zyski.

doradca telekomunikacyjny

Zadaniem doradców telekomunikacyjnych jest udzielanie porad i wskazówek firmom, organizacjom i osobom prywatnym, jak najlepiej wykorzystać zasoby i usługi telekomunikacyjne. Pomagają klientom w wyborze najlepszych rozwiązań telekomunikacyjnych dla ich potrzeb oraz w zarządzaniu flotami telekomunikacyjnymi.

spotkanie dwóch kobiet

Doradztwo telekomunikacyjne to usługa generująca wiele korzyści dla przedsiębiorstwa. Z czego wynika jej popularność i w jakich okolicznościach warto z niej skorzystać? Na te pytania odpowiadamy w artykule.

biurowiec

Coraz więcej osób korzysta z doradztwa telekomunikacyjnego. Usługa ta skierowana jest do przedsiębiorstw o różnej skali i profilu działalności. Dzięki niej można znacząco obniżyć koszty ponoszone przez firmę. W czym dokładnie może pomóc doradca telekomunikacyjny? Zapraszamy do lektury artykułu.

BOT

Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji możliwe jest zachowanie całodobowego kontaktu z klientem przy niewielkich nakładach finansowych. BOT idealnie sprawdza się przy zarządzaniu danymi i kierowaniu ruchem połączeń przychodzących oraz obsłudze wielu rozmów jednocześnie. Systemy telekomunikacyjne do komunikacji z klientem wykorzystują interfejs głosowy oraz technologię rozpoznawania mowy, która wykazuje skuteczność na poziomie 98,7%. Co ciekawe, BOT pracuje w różnych językach.

czat na stronie

Wykorzystanie czatu do kontaktów z klientem z roku na rok rośnie – coraz więcej użytkowników preferuje ten kanał komunikacji, dlatego firmy powinny zacząć uwzględniać czat w swoich strategiach. Jest to najszybciej rozwijający się sposób komunikacji, który wkrótce może ograniczyć działalność telefonicznych centrów obsługi klienta.

wirtualny telefon

Wirtualny numer telefonu jest połączony z wirtualną centralą telefoniczną i przypisany do konta SIP. Numery telefonów działających w technologii VOiP nie są bowiem powiązane z liniami telefonicznymi, ale właśnie z kontem SIP. Tak naprawdę wirtualny numer telefonu może wyglądać identycznie, jak stacjonarny. Co więcej, istnieje możliwość przeniesienia obecnie używanego numeru do konta SIP, co w praktyce oznacza, że modernizacja centrali telefonicznej w firmie nie musi powodować utrudnień w komunikacji z klientami.

usługi w chmurze

VoIP wykorzystuje protokół Voice of Internet Protocol, który pozwala na przesyłanie połączeń głosowych za pośrednictwem łącza internetowego lub sieci wykorzystujących protokół IP. W praktyce daje to nieograniczone możliwości korzystania z telefonów, smartfonów i tabletów – do nawiązania połączenia poprzez VoIP potrzebne jest jedynie urządzenie z dostępem do internetu.

koszty

Rozwiązania telekomunikacyjne dla firm to innowacyjne działania, które mogą przyczynić się do sporych oszczędności. Prowadząc firmę, trzeba ponosić wydatki związane z obsługą mediów – chodzi o łącze internetowe oraz telefony stacjonarne i komórkowe, które generują największe koszty. O ile w tym pierwszym przypadku liczy się wysoka jakość i niezawodność oraz stabilność łącza, tak wydatki na rozmowy głosowe można w łatwy sposób zredukować. Dzięki optymalizacji kosztów można obniżyć comiesięczne rachunki za usługi teleinformatyczne nawet o połowę.