W

y

s

u

ń

Blog

Witaj na naszym blogu. Znajdziesz tutaj artykuły, z których dowiesz się więcej na temat naszej działalności. Jeśli chcesz lepiej poznać naszą firmę i interesują Cię wieści ze świata telekomunikacji - zapraszamy do lektury.

dane z telefonu

Dlaczego usługi telekomunikacyjne warto przenieść do chmury nawet w małej firmie?

Gdyby wskazać trend w branży IT, który miał w ostatnich latach największy wpływ na zachodzące w niej zmiany, byłaby to prawdopodobnie technologia chmury. Rozwijająca się niesamowicie szybko, jeszcze całkiem niedawno stanowiąca przede wszystkim ciekawostkę, traktowaną przez wielu ze sporą dozą nieufności, a dziś stanowiąca podstawę wielu systemów i codziennie używanych aplikacji. Choć kojarzy się ją przede wszystkim z przechowywaniem plików, technologia ta ma o wiele więcej zastosowań. W chmurze mogą odbywać się skomplikowane procesy, wymagające wielu zasobów i rozbudowanej infrastruktury. Jednym z najciekawszych sposobów wykorzystania tej możliwości jest przeniesienie do niej usług telekomunikacyjnych. 

Czytaj więcej

plus minus

Automatyzacja kontaktu z Klientem - wady i zalety

Rozwój technologii sprawia, że coraz więcej czynności ulega automatyzacji. Normą są już kasy samoobsługowe, automatycznie wysyłane wiadomości, samoczynnie odnawiające się subskrypcje, a także niemal w pełni zautomatyzowana obsługa klienta, rozwiązująca problemy dzięki właściwie zaprogramowanym odpowiedziom i czynnościom. Przekazuje ona do pracowników jedynie przypadki nietypowe lub wyjątkowo złożone, z którymi nie potrafi poradzić sobie samodzielnie. To niezwykle popularne rozwiązanie, które ma wiele istotnych zalet i jest z powodzeniem wykorzystywane w niezliczonej ilości branż. Ma jednak też wady. W tym artykule przyjrzymy się zarówno jednym, jak i drugim. 

Czytaj więcej

światłowód

Efeketywne rozwiązania komunikacyjne, dzięki którym zaoszczędzisz czas i środki

Nowoczesna telekomunikacja pozwala na efektywny przepływ wszelkiego rodzaju informacji, znacznie ułatwiając wykorzystywanie różnych urządzeń od telefonów komórkowych przez systemy telekonferencyjne aż po nowoczesne boty usprawniające kontakty z klientami np. w zakresie składania zamówień, prezentacji oferty czy obsługi reklamacji. Jednocześnie ich stopień skomplikowania sprawia, że w wielu przypadkach niezbędne staje się korzystanie z doradztwa i outsourcingu telekomunikacyjnego. Przekonaj się co można zyskać dzięki takiej polityce.

Czytaj więcej

doradca

Jakich pytań spodziewać się od doradcy telekomunikacyjnego?

Każda nowoczesna firma musi korzystać z różnych rozwiązań pozwalających na komunikowanie się ze swoim otoczeniem. Konieczne będzie zwykle wykorzystywanie telefonii stacjonarnej do obsługi kontaktów z klientami, porozumiewania się ze współpracownikami czy przedstawicielami wszelkiego rodzaju instytucji i firm zewnętrznych. Na ogół nie obejdzie się także bez telefonii komórkowej, przydatnej wszystkim pracownikom znajdującym się poza siedzibą firmy, ułatwiającą też szybkie uzyskiwanie informacji od osób, które znajdują się akurat „w ruchu”. Niezbędne są także systemy umożliwiające komunikację głosową czy telekonferencje przy pośrednictwie sieci internetowej. Ponieważ we własnym zakresie ciężko dopasować do siebie rozwiązania techniczne ze wszystkich dziedzin najlepszym wyjściem będzie skorzystanie z usług doradztwa telekomunikacyjnego. Zobaczmy, na jakie wsparcie można liczyć.

Czytaj więcej

wirtualna centrala

Wirtualna centralna telefoniczna. Mechanizm działania

Zarządzenie infrastrukturą telekomunikacyjną bywa trudne i kosztowne, jeśli musi być realizowane bez odpowiedniego wsparcia oraz zastosowania właściwych rozwiązań technicznych. Jednym ze sposobów na usprawnienie działania firmy jest zainwestowanie w wirtualną centralę telefoniczną. Jest to jedno z wielu rozwiązań, jakie mogą być wdrożone w ramach współpracy z kompetentnym doradcą telekomunikacyjnym. Przekonajmy się, co można zyskać dzięki wirtualnej centrali.

Czytaj więcej

nadajnik

Zasady rozliczeń MVNO-MNO

Dzięki rozwojowi technologii przedsiębiorcy mogą korzystać z przeróżnych rozwiązań, co pozwala na rozwój firm i optymalizację kosztów. Jednym z ważniejszych elementów, które wpływają na sprawność i koszty pracy są rozwiązania technologiczne wykorzystywane w przedsiębiorstwach. Chodzi tutaj głównie o systemy informatyczne. Firmy mają do dyspozycji funkcjonowanie na podstawie systemu MVNO albo MNO. Czym się charakteryzuje każdy z nich i jak wyglądają rozliczenia?

Czytaj więcej

przewody

Słowniczek telekomunikacyjny cz. II

Branża telekomunikacyjna stale się rozwija. Firmy, które poszukują nowych rozwiązań, powinny znać podstawowe pojęcia, które są wykorzystywane w telekomunikacji, ponieważ dzięki temu łatwiej jest zrozumieć sposób działania poszczególnych systemów czy urządzeń. Przedsiębiorstwa często decydują się na skorzystanie z doradztwa telekomunikacyjnego z uwagi na zmiany, za którymi trudno nadążyć. Aby ułatwić zrozumienie działania tej branży i wykorzystywanych w niej rozwiązań, przygotowaliśmy drugą część krótkiego słowniczka telekomunikacyjnego.

Czytaj więcej

miasto nocą

Słowniczek telekomunikacyjny cz. I

Jedną z ważniejszych usług, z których korzysta większość przedsiębiorstw, jest telekomunikacja. Obecnie na rynku pojawia się coraz więcej rozwiązań, a firmom coraz trudniej jest śledzić zachodzące zmiany. Właśnie dlatego wiele z nich decyduje się na zarządzanie flotą telekomunikacyjną przez firmę zewnętrzną czy doradztwo telekomunikacyjne. Jednak nawet korzystając z takiego wsparcia, warto znać podstawowe pojęcia stosowane w branży telekomunikacyjnej. W dzisiejszym wpisie zdefiniujemy kilka z nich.

Czytaj więcej

wirtualnie outsourcing

Jakie korzyści daje zlecenie outsourcingu usług telekomunikacyjnych firmie zewnętrznej?

Przedsiębiorcy mają wiele obowiązków związanych z prowadzeniem firmy. Wielu z nich decyduje się na powierzenie niektórych zadań firmom zewnętrznym, dzięki czemu mogą nie tylko zaoszczędzić, ale również usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Mowa tutaj między innymi o outsourcingu usług telekomunikacyjnych. W czym może pomóc firma zewnętrzna i jakie korzyści płyną z takiego rozwiązania?

Czytaj więcej

telefon komórkowy

Najczęstsze problemy z jakimi boryka się telefonia VoIP

Telefony stacjonarne to niezbędny element wyposażenia większości firm, choć część z nich została zastąpiona telefonami komórkowymi. Mnogość narzędzi telekomunikacyjnych i chęć optymalizacji kosztów sprawiają, że przedsiębiorcom często ciężko wybrać najlepsze rozwiązanie. Warto wiedzieć, że obecnie tradycyjne telefony stacjonarne są coraz mniej popularne, natomiast firmy często decydują się na nowoczesną telefonię VoIP. Jak działa, jakie są jej zalety i jakie problemy występują podczas jej użytkowania?

Czytaj więcej