Spotkanie biznesowe pracowników

Telecommunication services for companies – Moll Telecom Service

Are you looking for the way to cut your business costs and maintain the highest standards of customer service? It’s possible with our telecommunication services for companies – advisory and telecom costs optimization. We deliver AI-based solutions and are experts in telecom services outsourcing.

EFFECTIVE TELECOMMUNICATION SOLUTIONS

Outsourcing

Telecom services outsourcing is a practice that makes managing your business easier. When the communication management is dealt with by an outside expert, you may fully concentrate on your core business. With the Moll services plans, you can improve the quality of services and reduce the costs.

Outsorcing
Optymalizacja

Optimization

Telecommunication costs optimization goes beyond lower phone charges. It drives advantage over your competitors through reliability and superior quality of services. Moll audits and analyses the company’s needs and implements the most beneficial optimization options.

Advisory

We provide telecommunication advisory services for companies – helping to implement the solutions and services customized to the current needs of the business. We constantly monitor the market changes – compare telecommunication operators, mobile phones, telephone exchanges.

Pracownicy analizujący wykresy
Sztuczna inteligencja - BOT

Artificial Intelligence – BOTs

In telecommunication, Artificial Intelligence takes the customer service to a new level with the potential to replace a call center. Intelligent and fully automated BOT programs are in our offer. The system we provide handles several thousand inbound and outbound calls concurrently.

 

News

 
Contact center

Codzienne administrowanie contact-centre. Jakich czynności wymaga?

Infrastruktura telekomunikacyjna bez żadnej przesady jest nazywana systemem nerwowym współczesnych firm. Jej sprawne działanie jest warunkiem prawidłowego funkcjonowania różnych działów od sprzedaży…

Read More ...

audyt

Jak wygląda audyt telekomunikacyjny?

Usługi związane z efektywnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych mają kluczowe znaczenie dla utrzymania możliwości sprawnego działania firmy. Poziom łączących się z tym wydatków może jednak…

Read More ...

wirtualna centrala telefoniczna

V-PBX czyli wirtualna centrala telefoniczna. Co to takiego?

Dla każdej działającej dziś firmy ważnym obszarem pozwalającym na sprawne działanie niezależnie od branży jest efektywne porozumiewanie się z klientami i dostawcami, a także między pracownikami…

Read More ...