• Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT
    Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT

     BOT innowacyjne rozwiązanie wykorzystujące A.I. w telekomunikacji

rightNasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center - dział obsługi klienta
i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz.

rightMOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy
do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy.
rightMOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
rightSkuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.

Technologia rozpoznawania mowy
Technologia rozpoznawania mowy

Dzięki naszemu rozwiązaniu mamy 98,7 % skuteczności rozpoznawania mowy, to zasługa zintegrowania systemów różnych systemach w chmurze /gogle/amazon/techmo itp. z naszym autorskim rozwiązaniem działającym lokalnie na naszych serwerach.


Zastosowania:

  • Wysoka skuteczność
  • Szybkość
  • Możliwość pracy w różnych językach
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Innowacyjne rozwiązanie, które optymalizuje system obsługi połączeń przychodzących omijając „typowe drzewo IVR”. Rozwiązanie to jest przyjazne dzwoniącym i mniej irytujące, bo nie musimy przechodzić przez rozległe zapowiedzi i komunikaty i wybierać kolejne cyfry aby połączyć w danej sprawie.


Cechy:

  • szybkość działania
  • wewnętrzna aplikacja
  • autorska technologia
Algorytmy AI oraz przetwarzania
Algorytmy AI oraz przetwarzania

Dane pobierane w czasie rozmowy są stale analizowane w czasie rzeczywistym, użytkownik nie musi zakończyć rozmowy lub dialogu, a nasza technologia już podejmuje decyzje i sprawdza dostępne możliwości działania.


Ponadto:

  • dane poddawane analizom real time
  • podejmowanie decyzji ocena intencji + działanie w tle estymacje procesów AI
Technologia rozpoznawania mowy
Technologia rozpoznawania mowy

Dzięki naszemu rozwiązaniu mamy 98,7 % skuteczności rozpoznawania mowy, to zasługa zintegrowania systemów różnych systemach w chmurze /gogle/amazon/techmo itp. z naszym autorskim rozwiązaniem działającym lokalnie na naszych serwerach.


Zastosowania:

  • Wysoka skuteczność
  • Szybkość
  • Możliwość pracy w różnych językach
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Innowacyjne rozwiązanie, które optymalizuje system obsługi połączeń przychodzących omijając „typowe drzewo IVR”. Rozwiązanie to jest przyjazne dzwoniącym i mniej irytujące, bo nie musimy przechodzić przez rozległe zapowiedzi i komunikaty i wybierać kolejne cyfry aby połączyć w danej sprawie.


Cechy:

  • szybkość działania
  • wewnętrzna aplikacja
  • autorska technologia
Algorytmy AI oraz przetwarzania
Algorytmy AI oraz przetwarzania

Dane pobierane w czasie rozmowy są stale analizowane w czasie rzeczywistym, użytkownik nie musi zakończyć rozmowy lub dialogu, a nasza technologia już podejmuje decyzje i sprawdza dostępne możliwości działania.


Ponadto:

  • dane poddawane analizom real time
  • podejmowanie decyzji ocena intencji + działanie w tle estymacje procesów AI

Sztuczna inteligencja - MOLL-BOT

arrdowon
MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR , umożliwia ona kierowanie rozmowy
do odpowiednich obszarów aby skuteczność i zadowolenie rozmówcy było jak najwyższe.

Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.



System nasz może obsługiwać wszelkiego rodzaju połączenia przychodzących i wychodzących
w nieograniczonych rozmiarach, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie
(uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora )
w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).

arr up

BOT - Cechy
  • Outbound:

    telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające - dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów)

  • Inbound (IVR):

    przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawaine pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z callcenter

  • Raportowanie:

    pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania - podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym

  • Speech to Text:

    automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na pdostawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów - kluczy

Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizę skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności

BOT - Korzyści
  • Znacząca optymalizacja kosztów w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
  • Zwiększamy Twoją przewagę konkurencyjną.
    Obsługujemy na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych. Jestem do dyspozycji klientów 24/7.
  • Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
  • Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw.

 

Partnerzy technologiczni:

iclogo1