Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT
Zastanawialiście się, czemu liderzy na rynku korzystają z botów? My wiemy!
Aktualnie jest to najskuteczniejszy sposób komunikacji z klientem. Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest znaczne obniżenie kosztów oraz zachowanie całodobowej komunikacji z przedsiębiorstwem. Co więcej, sztuczna inteligencja świetnie sprawdza się w zarządzaniu danymi oraz kierowaniu ruchem połączeń przychodzących.
Dlaczego warto postawić na MOLL-BOT?
Świadczymy usługi doradztwa telekomunikacyjnego, w ramach którego zapewniamy najnowocześniejsze rozwiązania dostępne na rynku. Jednym z naszych autorskich propozycji jest MOLL-BOT.
- Nasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center – dział obsługi klienta i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz.
- MOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy.
- MOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
- Skuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.
Technologia rozpoznawania mowy
Zalety:
- Wysoka skuteczność
- Szybkość
- Możliwość pracy w różnych językach
Inteligentny IVR w obsłudze ruchu
Cechy:
- szybkość działania
- wewnętrzna aplikacja
- autorska technologia
Algorytmy AI oraz przetwarzania
Ponadto:
- dane poddawane analizom real time
- podejmowanie decyzji ocena intencji + działanie w tle estymacje procesów AI
Sztuczna inteligencja – moll-bot
MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR, umożliwia ona kierowanie rozmowy do odpowiednich obszarów, aby skuteczność komunikacji i zadowolenie rozmówcy były jak najwyższe.
Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.
System obsługuje wszelkiego rodzaju połączenia przychodzące i wychodzące w nieograniczonej liczbie, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie (uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora). Dostępny jest w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).
BOT - CECHY
- Outbound:
telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające – dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów).
- Inbound (IVR):
przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawanie pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z call center.
- Raportowanie:
pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania – podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym.
- Speech to Text:
automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na podstawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów kluczy.
Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizuje skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności.
BOT – KORZYŚCI
- Zapewniam znaczącą optymalizację kosztów w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
- Zwiększam Twoją przewagę konkurencyjną
- Obsługuję na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych
- Jestem do dyspozycji klientów 24/7
- Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
- Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw
Dlaczego warto postawić na sztuczną inteligencję w telekomunikacji?
Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie sztucznej inteligencji w telekomunikacji. Popularność tego rozwiązania nie bierze się znikąd – generuje bowiem niezliczone korzyści. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych systemów możliwe jest ulepszenie i usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, a oprócz tego poczynienie znaczących oszczędności.
Zastosowanie sztucznej inteligencji w telekomunikacji jest bardzo szerokie. Przede wszystkim voiceboty wykorzystuje się w obsłudze klienta – co szczególnie ważne, pozwalają zachować z nim całodobowy kontakt. Boty umożliwiają zoptymalizowanie procesów związanych z zarządzaniem połączeniami przychodzącymi; są w stanie obsługiwać wielu dzwoniących jednocześnie i posługują się różnymi językami.
Wprowadzenie sztucznej inteligencji w telekomunikacji pozwala wyeliminować takie problemy, jak zbyt duża liczba przychodzących połączeń i wiadomości, którym pracownicy nie są w stanie sprostać. Przekłada się to bezpośrednio na podwyższenie standardu obsługi klienta, a tym samym – wzrost zadowolenia konsumentów z usług świadczonych przez firmę.
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta z zakresu sztucznej inteligencji w telekomunikacji Voice – BOT, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością udzielimy dodatkowych informacji dotyczących naszych nowoczesnych systemów.