Sztuczna inteligencja w telekomunikacji Voice - BOT

Zastanawialiście się, czemu liderzy na rynku korzystają z botów? My wiemy!

Aktualnie jest to najskuteczniejszy sposób komunikacji z klientem. Dzięki wykorzystaniu tej technologii możliwe jest znaczne obniżenie kosztów oraz zachowanie całodobowej komunikacji z przedsiębiorstwem. Co więcej, sztuczna inteligencja świetnie sprawdza się w zarządzaniu danymi oraz kierowaniu ruchem połączeń przychodzących.

sztuczna inteligencja

Dlaczego warto postawić na MOLL-BOT?

Świadczymy usługi doradztwa telekomunikacyjnego, w ramach którego zapewniamy najnowocześniejsze rozwiązania dostępne na rynku. Jednym z naszych autorskich propozycji jest MOLL-BOT.

  • Nasze rozwiązanie MOLL-BOT może zastąpić całe call-center – dział obsługi klienta i obsługiwać jednocześnie wiele rozmów na raz.
  • MOLL-BOT - Program chmurowy wykorzystujący interfejs głosowy do komunikowania się z użytkownikiem oraz technologia rozpoznawania mowy.
  • MOLL-BOT to również algorytm AI do analizowania danych.
  • Skuteczność MOLL-BOT wynosi 98,7 %.

Technologia rozpoznawania mowy

Technologia rozpoznawania mowy

Dzięki naszemu rozwiązaniu mamy 98,7 % skuteczności rozpoznawania mowy. Jest to zasługa zintegrowania różnych systemów w chmurze/google/amazon/techmo itp. z naszym autorskim rozwiązaniem działającym lokalnie na naszych serwerach.

Zalety:

  • Wysoka skuteczność
  • Szybkość
  • Możliwość pracy w różnych językach

 

Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Innowacyjne rozwiązanie, które optymalizuje system obsługi połączeń przychodzących omijając „typowe drzewo IVR”. Jest przyjazne dzwoniącym i mniej irytujące, bo nie musimy przechodzić przez rozległe zapowiedzi i komunikaty oraz wybierać kolejnych cyfr, aby połączyć się w danej sprawie.

Cechy:

  • szybkość działania
  • wewnętrzna aplikacja
  • autorska technologia

 

Inteligentny IVR w obsłudze ruchu

Algorytmy AI oraz przetwarzania mowy

Algorytmy AI oraz przetwarzania

Dane pobierane w czasie rozmowy są stale analizowane w czasie rzeczywistym, użytkownik nie musi zakończyć rozmowy, a nasza technologia już podejmuje decyzje i sprawdza dostępne możliwości działania.

Ponadto:

  • dane poddawane analizom real time
  • podejmowanie decyzji ocena intencji + działanie w tle estymacje procesów AI

 

Sztuczna inteligencja – moll-bot

MOLL-BOT to również zawansowana technologia IVR, umożliwia ona kierowanie rozmowy do odpowiednich obszarów, aby skuteczność komunikacji i zadowolenie rozmówcy były jak najwyższe.

Nasze rozwiązanie może być zintegrowane z rozwiązaniami klienta lub działać niezależnie.

System obsługuje wszelkiego rodzaju połączenia przychodzące i wychodzące w nieograniczonej liczbie, nawet do kilku tysięcy połączeń jednocześnie (uzależnione od możliwości technicznych po stronie operatora). Dostępny jest w różnych językach (np. polski, angielski, niemiecki, rosyjski).

 

BOT - CECHY

  • Outbound:

    telefony informacyjne, weryfikacyjne, zgłoszeniowe, alertowe, powiadamiające – dowolny rodzaj ruchu wychodzącego w ilości nawet 3000 połączeń na sekundę (nielimitowana liczba kanałów).

  • Inbound (IVR):

    przyjmowanie i obsługa 100% ruchu niezależnie od obecności konsultanta, zadawanie pytań, weryfikowanie intencji, przechodzenie przez długie i skomplikowane drzewka IVR-owe bez konieczności łączenia z call center.

  • Raportowanie:

    pełne raportowanie w czasie trwania akcji lub po jej zakończeniu, dowolna forma przesyłania danych, magazynowania i szyfrowania – podgląd na wyniki realizacji w czasie rzeczywistym.

  • Speech to Text:

    automatyczne przetwarzanie mowy do tekstu, ułatwienie dla wychwytywania słów kluczowych, tworzenia zgłoszeń na podstawie odpowiedzi klienta, automatyczne odnajdywanie słów kluczy.

Nasz system posiada unikatową zdolność samouczenia się i doskonalenia prowadzenia rozmów oraz analizuje skuteczność przeprowadzanych rozmów poprzez różnego rodzaju raportowania skuteczności.

 

BOT – KORZYŚCI

  • Zapewniam znaczącą optymalizację kosztów w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań
  • Zwiększam Twoją przewagę konkurencyjną
  • Obsługuję na stałym, najwyższym poziomie i zawsze stosuję się do wytycznych
  • Jestem do dyspozycji klientów 24/7
  • Mogę obsłużyć niekreśloną ilość połączeń jednocześnie
  • Nie biorę urlopu, nie choruję, nie śpię i nie potrzebuję przerw
 

Dlaczego warto postawić na sztuczną inteligencję w telekomunikacji?

Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie sztucznej inteligencji w telekomunikacji. Popularność tego rozwiązania nie bierze się znikąd – generuje bowiem niezliczone korzyści. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych systemów możliwe jest ulepszenie i usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, a oprócz tego poczynienie znaczących oszczędności.

Zastosowanie sztucznej inteligencji w telekomunikacji jest bardzo szerokie. Przede wszystkim voiceboty wykorzystuje się w obsłudze klienta – co szczególnie ważne, pozwalają zachować z nim całodobowy kontakt. Boty umożliwiają zoptymalizowanie procesów związanych z zarządzaniem połączeniami przychodzącymi; są w stanie obsługiwać wielu dzwoniących jednocześnie i posługują się różnymi językami.

Wprowadzenie sztucznej inteligencji w telekomunikacji pozwala wyeliminować takie problemy, jak zbyt duża liczba przychodzących połączeń i wiadomości, którym pracownicy nie są w stanie sprostać. Przekłada się to bezpośrednio na podwyższenie standardu obsługi klienta, a tym samym – wzrost zadowolenia konsumentów z usług świadczonych przez firmę.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta z zakresu sztucznej inteligencji w telekomunikacji Voice – BOT, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Z przyjemnością udzielimy dodatkowych informacji dotyczących naszych nowoczesnych systemów.