Outsourcing telekomunikacyjny - zarządzanie telekomunikacją w firmie

Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) oznacza przekazanie do wykonania podmiotom zewnętrznym działań, które wcześniej realizowane były bezpośrednio w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa. Outsourcing usług telekomunikacyjnych, a przy tym zarządzanie flotą telekomunikacyjną, jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które chcą odciążyć się z bezpośrednich kontaktów z klientem. To także gwarancja najwyższej jakości komunikacji z kontrahentem. Dzięki outsourcingowi firmy zajmujące się telekomunikacją zyskają odpowiednie narzędzia do efektywnej optymalizacji procesów, jakie zachodzą w komunikacji z klientem.

klawisz outsourcing

Zarządzanie flotą telekomunikacyjną jest swego rodzaju układem nerwowym każdego przedsiębiorstwa. Naszym klientom możemy zaoferować szybką pomoc, niezależnie od wagi problemu telekomunikacyjnego. Gwarantujemy niezawodność oraz ciągłość usług outsourcingowych.

* Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.


Jedyna tego rodzaju usługa na rynku, która zapewni szybką i fachową pomoc w :

 W bieżącej obsłudze

 

  • Z operatorami - zamawianie usług, dezaktywacja nieużywanych usług, aktywacja pakietów roamingowych, reklamacje itp.
  • Z pracownikami - wymiana sprzętu, serwis, help desk itp.

 


W zarządzaniu wirtualnymi rozwiązaniami telekomunikacyjnymi

 

  • Budowanie i zarządzanie V-PBX, zapowiedziami , IVR itp.
  • Dopasowanie rozwiązania do potrzeb ( stacjonarne czy mobilne)

 


Planowaniu najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych

 

  • Wirtualne platformy wielokanałowego modułu contact center za pomocą telefonu, e-maila, czatu i mediów społecznościowych
  • Wykorzystanie BOT-ów do prowadzenia kampanii call-center i contact center

 

Czemu warto skorzystać z naszej usługi?

serce

  • Oszczędność czasu własnych specjalistów ds. IT lub administracji
  • Proponujemy nowoczesne rozwiązania dobrane do potrzeb
  • Optymalizacja kosztów usług i sprzętu
  • Bezpieczeństwo
  • Ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu optymalnych rozwiązań z zakresu telekomunikacji

 


Zakres naszego wsparcia w zarządzaniu zasobami i rozwiązaniami telekomunikacyjnymi


Administracja usługami
i sprzętem telekomunikacyjnym

 

telekomunikacja

 

 

  • „Help desk” dla wszystkich pracowników.
  • Zamawianie i wymiana sprzętu
  • Obsługa kontaktów z operatorami
  • Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

 


Zarządzanie
kosztami telekomunikacyjnymi

 

  • Comiesięczna analiza wykorzystania kart SIM z rozbiciem kosztów na MPK/CC
  • Przeprowadzenie procesu odnowienia umowy z dostawcą usług (z nastawieniem na wytyczne klienta oraz oszczędność) wraz z analizą benchmarkingową rynku
  • Dzięki naszym rozwiązaniom możesz znacząco zaoszczędzić na usługach roamingowych

 

 

telekomunikacja

 


Zarządzanie rozwiązaniami
chmurowymi/ VoIP

 

telekomunikacja

 

 

  • Projektowanie i administrowanie zapowiedziami, IVR
  • Zarządzanie infolinią
  • Budowanie i administrowanie contact-centre

 


Program proekologiczny
dłuższe życie telefonu

 

  • Refresh telefonów w naszym serwisie polegający na wymianie baterii, obudowy i sprawdzeniu oprogramowania. Taki przegląd wydłuża życie aparatu o kolejne 18 m-cy.
  • Sprzedaż telefonów „refurbished” średnio 30% tańszych od produktów nowych z 12 miesięczną gwarancją
  • Utylizacja sprzętu nienadającego się do dalszego użytkowania

 

 

telekomunikacja