W

y

s

u

ń

Outsorcing usług telekomunikacyjnych

Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) w praktyce oznacza przekazanie do wykonania podmiotom zewnętrznym niektórych działań, które wcześniej realizowane były bezpośrednio w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa.

Zarządzanie flotą, czyli:

  • Outsourcing - bez potrzeby angażowania własnych pracowników w problemy związane z korzystaniem z usług telekomunikacyjnych
  • Szybka pomoc w rozwiązywaniu problemów telekomunikacyjnych
  • Uproszczenie procedur, szybki i prosty proces:
    - wymiany/zakupu sprzętu
    - serwisu sprzętu
    - wyboru usług telekomunikacyjnych
    - aktywacji usług dodatkowych (pakiety roamingowe)
  • Gwarancja ciągłości usług (nie chorujemy, nie chodzimy na urlopy, nie zmieniamy pracy). Niższe i klarowne koszty związane z zarządzaniem telekomunikacją w firmie (optymalizacja)

Outsorcing

Pakiet podstawowy

Pakiet podstawowy obejmuje m.in.:

  • Zarządzenie usługami i sprzętem telekomunikacyjnym
    ◦ Prowadzenie baz posiadanych umów i używanego sprzętu
    ◦ Aktualizację MPK
    ◦ Obsługę zgłoszeń
    ◦ Zapewnianie nowych aparatów oraz kart SIM i numerów
    ◦ Dezaktywację nieużywanych umów
  • Rozliczanie kosztów
    ◦ Rozliczanie faktur za usługi telekomunikacyjne, naprawy i zakup sprzętu
    ◦ Monitorowanie użycia kart SIM każdego miesiąca
  • Ciągły kontakt z operatorami sieci
    ◦ Rozwiązywanie kłopotów z zasięgiem
    ◦ Zgłaszanie problemów technicznych i nadzór nad ich usuwaniem
    ◦ Zgłaszanie nowych aktywacji i rozwiązywanie umów
    ◦ Obsługa reklamacji i występowanie o duplikaty kart SIM

Pakiet rozszerzony

W skład pakietu rozszerzonego wchodzą takie usługi, jak np.:

  • Kontakt z operatorami sieci w sprawie uruchomienia lub likwidacji usług dodatkowych, zarządzania blokadami i reklamacje dotyczących błędnie wystawionych faktur
  • „Help desk” dla pracowników
    ◦ Zgłaszanie problemów dotyczących usług i sprzętu telekomunikacyjnego
  • Zamawianie i zmiana sprzętu
  • Serwis
    ◦ Przyjmowanie zgłoszeń i wycena uszkodzeń
    ◦ Naprawa i zwrot sprzętu
    ◦ Magazyn telefonów zastępczych
  • Rozwiązania chmurowe (VPBX)
  • Serwis central PBX
  • Ocena poprawności faktur
  • Optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych

* Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, jeśli mieliby Państwo jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu.

 

Schemat komunikacji

Kontakt bezpośredni pracownik - konsultant Moll

Preferowana komunikacja drogą mailową, zgłaszanie wszelkich spraw na dedykowany adres np. [klient]@moll.com.pl do dedykowanego konsultanta Moll lub telefonicznie.

schemat komunikacji

 

Korzyści

Obszary Korzyści
Administracyjne
  •      Bieżące raporty usług telekomunikacyjnych i sprzętu (z informacją kiedy był zakupiony itp.).
  •      Bieżąca weryfikacja zasobów telekomunikacyjnych (wykorzystywane / niewykorzystywane usługi).
  •      Zwiększenie efektywności wykorzystania usług i sprzętu telekomunikacyjnego. Weryfikacja, które usługi przynoszą oszczędności, a które generują dodatkowe koszty. Weryfikacja, który sprzęt jest wykorzystywany, a który nie. (Powoduje to ograniczenie zakupu nowego sprzętu)
Kadrowe
  •      Przejęcie administrowania telekomunikacją w firmie.
  •      Odciążenie pracowników od obowiązku zajmowania się telekomunikacją.
  •      Stały partner biznesowy, nieograniczony dostęp do historii działań. 
Finansowe
  •      Redukcja kosztów comiesięcznego monitorowania wykorzystywanych kart SIM.
  •      Weryfikacja poprawności faktur względem zawartych umów z operatorami.
  •      Kontrola zakupu nowych telefonów (zwiększenie efektywnego wykorzystywania posiadanego sprzętu).
  •      Niski koszt współpracy w stosunku do kosztów własnego pracownika.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.