W

y

s

u

ń

Outsorcing usług telekomunikacyjnych

Outsourcing (skrót z ang. outside-resource-using) w praktyce oznacza przekazanie do wykonania podmiotom zewnętrznym niektórych działań, które wcześniej realizowane były bezpośrednio w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstwa.

To niezwykle efektywny sposób zarządzania firmą, ponieważ zadania wymagające doświadczenia oraz wiedzy fachowej pozostającej poza bieżącą działalnością przedsiębiorstwa można zlecić profesjonalistom, którzy specjalizują się w konkretnym zagadnieniu. Naszą specjalnością jest outsourcing usług telekomunikacyjnych. Szyte na miarę rozwiązania zawarliśmy w trzech atrakcyjnych pakietach wykorzystujących różnorodne narzędzia telekomunikacyjne.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferowanych rozwiązań w zakresie zarządzania flotą telekomunikacyjną, a w przypadku pytań zapraszamy do kontaktu!

Outsorcing

Oferta outsourcingu telekomunikacyjnego

Proponujemy trzy elastyczne pakiety. Klient wybiera ten, który najlepiej wpisuje się w potrzeby jego firmy i decyduje jaki obszar podlega tej usłudze.
Koszt już od 199 zł netto / miesiąc.

biała strzałka w lewo

  • Pełnomocnictwo do systemów operatora
  • Kontrola poprawności wystawionych faktur pod kątem zgodności z umową
  • Reklamowanie do operatora nieprawidłowo wystawionych faktur
  • Rozliczanie faktur na MPK (centra kosztowe)
  • Zamawianie nowych aktywacji/numerów
  • Przygotowywanie wypowiedzeń na zbędne numery/usługi.
  • Zbudowanie regulaminu korzystania z usług
  • Serwisowanie sprzętu
  • Help desk - dotyczący problemów bieżących korzystania z telekomunikacji
  • Zamawianie duplikatów (karty SIM).
  • Zarządzanie rozwiązaniami chmurowymi operatorów V-PBX
  • Nadzór nad uruchamianiem roamingu i pakietów danych dla pracowników
  • Obsługa procesu zamawiania nowego sprzętu
  • Koordynacja przekazania sprzętu
  • Prowadzenie bazy posiadanego sprzętu
  • Obsługa magazynu kart SIM oraz sprzętowego
  • Zarządzanie kartami SIM - przypisanie do użytkowników, kody PIN i PUK, duplikaty
  • Utylizacja starego sprzętu

 

ZAPYTAJ

 

niebieska strzałka w lewo

  • Pełnomocnictwo do systemów operatora
  • Kontrola poprawności wystawionych faktur pod kątem zgodności z umową
  • Reklamowanie do operatora nieprawidłowo wystawionych faktur
  • Rozliczanie faktur na MPK (centra kosztowe)
  • Zamawianie nowych aktywacji/numerów
  • Przygotowywanie wypowiedzeń na zbędne numery/usługi.
  • Zbudowanie regulaminu korzystania z usług
  • Serwisowanie sprzętu
  • Help desk - dotyczący problemów bieżących korzystania z telekomunikacji
  • Zamawianie duplikatów (karty SIM).
  • Zarządzanie rozwiązaniami chmurowymi operatorów V-PBX
  • Nadzór nad uruchamianiem roamingu i pakietów danych dla pracowników
  • Obsługa procesu zamawiania nowego sprzętu
  • Koordynacja przekazania sprzętu
  • Prowadzenie bazy posiadanego sprzętu
  • Obsługa magazynu kart SIM oraz sprzętowego
  • Zarządzanie kartami SIM - przypisanie do użytkowników, kody PIN i PUK, duplikaty
  • Utylizacja starego sprzętu

 

ZAPYTAJ

 

zielona strzałka w lewo

  • Pełnomocnictwo do systemów operatora
  • Kontrola poprawności wystawionych faktur pod kątem zgodności z umową
  • Reklamowanie do operatora nieprawidłowo wystawionych faktur
  • Rozliczanie faktur na MPK (centra kosztowe)
  • Zamawianie nowych aktywacji/numerów
  • Przygotowywanie wypowiedzeń na zbędne numery/usługi.
  • Zbudowanie regulaminu korzystania z usług
  • Serwisowanie sprzętu
  • Help desk - dotyczący problemów bieżących korzystania z telekomunikacji
  • Zamawianie duplikatów (karty SIM).
  • Zarządzanie rozwiązaniami chmurowymi operatorów V-PBX
  • Nadzór nad uruchamianiem roamingu i pakietów danych dla pracowników
  • Obsługa procesu zamawiania nowego sprzętu
  • Koordynacja przekazania sprzętu
  • Prowadzenie bazy posiadanego sprzętu
  • Obsługa magazynu kart SIM oraz sprzętowego
  • Zarządzanie kartami SIM - przypisanie do użytkowników, kody PIN i PUK, duplikaty
  • Utylizacja starego sprzętu

 

ZAPYTAJ

 

Korzyści płynące z outsourcingu telekomunikacyjnego oferowanego przez moll telecom

zielona ikona człowieka
 
1. OGRANICZENIE UMÓW O PRACĘ
Brak powiązania firmy z pracownikami stosunkiem pracy. Tym samym, na kliencie nie ciążą obowiązki pracodawcy.
zielony wykres ze strzałką
 
2. KONCENTRACJA NA PROWADZENIU FIRMY
Możliwość skoncentrowania się na celach biznesowych, szczególnie w przypadkach outsourcingu zarządzania telekomunikacją, niepowiązanych bezpośrednio z podstawowym obszarem działalności przedsiębiorstwa
zielone monety i znaczek dolara
 
3. OGRANICZENIE KOSZTÓW
Zmniejszenie wydatków przez zamianę kosztów zmiennych na indywidualnie dopasowane koszty stałe, niezmienne przez cały okres trwania usługi.

DODATKOWE KORZYŚCI

  • 4. Łatwy i bezpośredni kontakt z naszym pracownikiem.
  • 5. Szybka reakcja na każdy problem telekomunikacyjny w firmie.
  • 6. Wszystkie sprawy związane z operatorami są po naszej stronie.

 

SKONTAKTUJ SIĘ!

TELEKOMUNIKACYJNY

MOLL Telecom Service - nasza oferta outsourcingu telekomunikacyjnego

Zlecając zarządzenie flotą telekomunikacyjną swojego przedsiębiorstwa naszej firmie, klienci mogą liczyć na prawdziwie europejską jakość obsługi, w której to kontrahent i jego potrzeby są na pierwszym miejscu. Profesjonalne doświadczenie oraz rozległa i ciągle aktualizowana wiedza fachowa naszych specjalistów (ze wszystkich dziedzin telekomunikacji) jest do dyspozycji klientów przez cały czas trwania umowy. Gwarantujemy również udokumentowaną odpowiednimi procedurami ciągłość działania. Nadto nasze rozwiązania zakładają błyskawiczną reakcję na zmiany rynkowe i automatyczne dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb klienta.

 

Outsorcing Telekomunikacyjny - Moll Telecom Service

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.