Blog

Welcome to our blog. Here we provide more details about our activities. If you wish to know MOLL better and are interested in telecommunication news – read on!

Contact center

Codzienne administrowanie contact-centre. Jakich czynności wymaga?

Infrastruktura telekomunikacyjna bez żadnej przesady jest nazywana systemem nerwowym współczesnych firm. Jej sprawne działanie jest warunkiem prawidłowego funkcjonowania różnych działów od sprzedaży po obsługę reklamacji. Do zachowania właściwego przepływu informacji oraz niezbędnych systemów w odpowiednim stanie konieczne będzie jednak odpowiednie zaplecze. W wielu przypadkach jego stworzenie i utrzymanie są jednak kosztowne i nieefektywne. O wiele lepszym wyjściem jest wówczas skorzystanie z usług przedsiębiorstw oferujących rozwiązania telekomunikacyjne dla firm w konkretnym obszarze. Jednym z nich może być codzienne administrowanie contact center. Przekonajmy się, na czym polega i jak jest realizowane.

Read more ...

audyt

Jak wygląda audyt telekomunikacyjny?

Usługi związane z efektywnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych mają kluczowe znaczenie dla utrzymania możliwości sprawnego działania firmy. Poziom łączących się z tym wydatków może jednak okazać się wysoki, jeżeli firma we własnym zakresie stara się obsługiwać zadania związane z tym obszarem. Budżet potrzebny do finansowania tej sfery da się jednak znacznie ograniczyć, decydując się na optymalizację kosztów telekomunikacyjnych. Przekonajmy się, na czym polega ten proces i jak przebiega.

Read more ...

wirtualna centrala telefoniczna

V-PBX czyli wirtualna centrala telefoniczna. Co to takiego?

Dla każdej działającej dziś firmy ważnym obszarem pozwalającym na sprawne działanie niezależnie od branży jest efektywne porozumiewanie się z klientami i dostawcami, a także między pracownikami zajmującymi różne miejsca w strukturze organizacyjnej. Mimo znacznego rozwoju technik informatycznych i masowego używania poczty elektronicznej oraz komunikatorów internetowych powszechnie wykorzystywanym sposobem komunikacji pozostają połączenia głosowe. Ich obsługa wymaga jednak odpowiedniej infrastruktury technicznej – poza aparatami telefonicznymi niezbędna będzie też pewna ilość numerów telefonicznych. Nowoczesnym sposobem na zapewnienie sobie potrzebnego zaplecza okaże się skorzystanie z wirtualnej centrali telefonicznej. Przekonajmy się, dlaczego będzie niezbędna i sprawdźmy, jak działa.

Read more ...

karta sim

Analizy wykorzystania kart SIM - kiedy i dlaczego warto je przeprowadzać?

Każda firma podejmuje wiele działań, które mają na celu optymalizację ponoszonych kosztów we wszystkich obszarach swego funkcjonowania. Jednym ze sposobów na zmniejszanie skali wydatków jest efektywne zarządzanie kosztami telekomunikacyjnymi. Przekonajmy się, jakie jest znaczenie tej strefy dla budżetu przedsiębiorstwa i sprawdźmy, które narzędzia i w jaki sposób mogą być wykorzystane w tym procesie.

Read more ...

słuchawki na klawiaturze laptopa

Jak można usprawnić zarządzanie telekomunikacją w firmie?

Zarządzanie flotą telekomunikacyjną w firmie stanowi obecnie coraz większe wyzwanie. Kluczowe jest nie tylko dostosowanie rozwiązań telekomunikacyjnych, które będą nie tylko skuteczne, ale i oszczędne, ale również zapewnienie stałej kontroli nad infrastrukturą, szczególnie gdy jest ona rozległa.

Read more ...

dłonie na klawiaturze laptopa

Na co zwrócić uwagę przy wyborze taryfy komórkowej dla firmy?

Wybór odpowiedniej taryfy komórkowej dla firmy to spore wyzwanie. Ofert operatorów jest wiele i na pierwszy rzut oka wydają się atrakcyjne. Niestety bardzo często po dokładnej analizie warunki okazują się skomplikowane, a ogólne koszty za podstawowe usługi niesatysfakcjonujące. Jak zatem dokonać trafnego wyboru?

Read more ...

mężczyzna korzysta ze smartfona

Jak często wymieniać telefon komórkowy w firmie?

Wymiana telefonów komórkowych w firmie to spore przedsięwzięcie, a jednocześnie konieczność wynikająca ze zmieniających się potrzeb i nieustannego rozwoju technologii. Współczesne firmy, które chcą się prężnie rozwijać i zwiększać swoją konkurencyjność na rynku, muszą nadążać za tymi zmianami również pod względem wykorzystywanych do codziennej pracy urządzeń mobilnych. Pojawia się więc pytanie: jak często należy wymieniać telefony komórkowe w firmie?

Read more ...

infolinia

5 powodów, by zainwestować w firmową infolinię

Chociaż współcześnie każda firma wykorzystuje wiele narzędzi komunikacji, to jednak klienci nadal najczęściej wybierają kontakt telefoniczny. To jeden z najważniejszych powodów, dla których warto zainwestować w firmową infolinię. Poznaj inne zalety tego rozwiązania.

Read more ...

zdalna praca

Praca zdalna w biznesie a innowacje w telekomunikacji

W wyniku pandemii miliony pracowników musiały przejść na pracę zdalną po raz pierwszy w życiu. Kiedyś była nowinką, dodatkową opcją dla ambitnych, stale obecną tylko w niektórych branżach – dziś praca zdalna stała się koniecznością, a jej wymóg zmusił wiele przedsiębiorstw do zmian, na które nie były przygotowane. W efekcie napotkały na trudności. Odpowiedzią na nie były i są innowacje w telekomunikacji.

Read more ...

fax

Wirtualny faks - zbędny wydatek czy sposób na poprawę obiegu informacji w firmie?

Faks to urządzenie, które w opinii wielu osób jest już reliktem minionych lat, którego w dobie komunikacji elektronicznej nikt już nie używa. Tymczasem okazuje się, że wysyłka faksów nadal się odbywa, chociaż wraz z rozwojem technologii zyskała nowe życie i obecnie przybrała formę wirtualną. Jak to działa? Dlaczego i kiedy warto zainwestować w wirtualny faks? Dowiesz się w dalszej części naszego wpisu.

Read more ...