Blog

Witaj na naszym blogu. Znajdziesz tutaj artykuły, z których dowiesz się więcej na temat naszej działalności. Jeśli chcesz lepiej poznać naszą firmę i interesują Cię wieści ze świata telekomunikacji - zapraszamy do lektury.

 

telefon

W świecie zdominowanym przez zdalne porozumiewanie się warto stawiać na sprawdzone rozwiązania. Do takich należy zdecydowanie komunikacja VoIP. Pozwala na bezpieczne połączenia głosowe wykorzystujące Internet. W odróżnieniu od tradycyjnej telefonii, która działa dzięki sieci GSM i jej infrastrukturze, tutaj można polegać na łączach z siecią www. Wystarczy, że firma lub osoba prywatna posiada połączenie z Internetem stacjonarnym lub mobilnym.

podpisanie umowy

Wydatki na usługi operatorów telefonicznych związane z połączeniami głosowymi oraz transmisją danych, zakup sprzętu, jak również utrzymanie niezbędnej infrastruktury są zwykle znaczącą pozycją w budżecie. W wielu przypadkach mogą być jednak znacznie obniżone. Kluczem do sukcesu jest poczynienie sporych oszczędności przez znalezienie odpowiednich rozwiązań telekomunikacyjnych dla firmy. Zwykle nie będzie to możliwe, jeżeli nie zdecydujemy się na pomoc ze strony znających tę branżę specjalistów. Przekonajmy się, jakie metody będą najskuteczniejsze.

Contact center

Infrastruktura telekomunikacyjna bez żadnej przesady jest nazywana systemem nerwowym współczesnych firm. Jej sprawne działanie jest warunkiem prawidłowego funkcjonowania różnych działów od sprzedaży po obsługę reklamacji. Do zachowania właściwego przepływu informacji oraz niezbędnych systemów w odpowiednim stanie konieczne będzie jednak odpowiednie zaplecze. W wielu przypadkach jego stworzenie i utrzymanie są jednak kosztowne i nieefektywne. O wiele lepszym wyjściem jest wówczas skorzystanie z usług przedsiębiorstw oferujących rozwiązania telekomunikacyjne dla firm w konkretnym obszarze. Jednym z nich może być codzienne administrowanie contact center. Przekonajmy się, na czym polega i jak jest realizowane.

audyt

Usługi związane z efektywnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych mają kluczowe znaczenie dla utrzymania możliwości sprawnego działania firmy. Poziom łączących się z tym wydatków może jednak okazać się wysoki, jeżeli firma we własnym zakresie stara się obsługiwać zadania związane z tym obszarem. Budżet potrzebny do finansowania tej sfery da się jednak znacznie ograniczyć, decydując się na optymalizację kosztów telekomunikacyjnych. Przekonajmy się, na czym polega ten proces i jak przebiega.

wirtualna centrala telefoniczna

Dla każdej działającej dziś firmy ważnym obszarem pozwalającym na sprawne działanie niezależnie od branży jest efektywne porozumiewanie się z klientami i dostawcami, a także między pracownikami zajmującymi różne miejsca w strukturze organizacyjnej. Mimo znacznego rozwoju technik informatycznych i masowego używania poczty elektronicznej oraz komunikatorów internetowych powszechnie wykorzystywanym sposobem komunikacji pozostają połączenia głosowe. Ich obsługa wymaga jednak odpowiedniej infrastruktury technicznej – poza aparatami telefonicznymi niezbędna będzie też pewna ilość numerów telefonicznych. Nowoczesnym sposobem na zapewnienie sobie potrzebnego zaplecza okaże się skorzystanie z wirtualnej centrali telefonicznej. Przekonajmy się, dlaczego będzie niezbędna i sprawdźmy, jak działa.

karta sim

Każda firma podejmuje wiele działań, które mają na celu optymalizację ponoszonych kosztów we wszystkich obszarach swego funkcjonowania. Jednym ze sposobów na zmniejszanie skali wydatków jest efektywne zarządzanie kosztami telekomunikacyjnymi. Przekonajmy się, jakie jest znaczenie tej strefy dla budżetu przedsiębiorstwa i sprawdźmy, które narzędzia i w jaki sposób mogą być wykorzystane w tym procesie.

słuchawki na klawiaturze laptopa

Zarządzanie flotą telekomunikacyjną w firmie stanowi obecnie coraz większe wyzwanie. Kluczowe jest nie tylko dostosowanie rozwiązań telekomunikacyjnych, które będą nie tylko skuteczne, ale i oszczędne, ale również zapewnienie stałej kontroli nad infrastrukturą, szczególnie gdy jest ona rozległa.

dłonie na klawiaturze laptopa

Wybór odpowiedniej taryfy komórkowej dla firmy to spore wyzwanie. Ofert operatorów jest wiele i na pierwszy rzut oka wydają się atrakcyjne. Niestety bardzo często po dokładnej analizie warunki okazują się skomplikowane, a ogólne koszty za podstawowe usługi niesatysfakcjonujące. Jak zatem dokonać trafnego wyboru?

mężczyzna korzysta ze smartfona

Wymiana telefonów komórkowych w firmie to spore przedsięwzięcie, a jednocześnie konieczność wynikająca ze zmieniających się potrzeb i nieustannego rozwoju technologii. Współczesne firmy, które chcą się prężnie rozwijać i zwiększać swoją konkurencyjność na rynku, muszą nadążać za tymi zmianami również pod względem wykorzystywanych do codziennej pracy urządzeń mobilnych. Pojawia się więc pytanie: jak często należy wymieniać telefony komórkowe w firmie?

infolinia

Chociaż współcześnie każda firma wykorzystuje wiele narzędzi komunikacji, to jednak klienci nadal najczęściej wybierają kontakt telefoniczny. To jeden z najważniejszych powodów, dla których warto zainwestować w firmową infolinię. Poznaj inne zalety tego rozwiązania.

zdalna praca

W wyniku pandemii miliony pracowników musiały przejść na pracę zdalną po raz pierwszy w życiu. Kiedyś była nowinką, dodatkową opcją dla ambitnych, stale obecną tylko w niektórych branżach – dziś praca zdalna stała się koniecznością, a jej wymóg zmusił wiele przedsiębiorstw do zmian, na które nie były przygotowane. W efekcie napotkały na trudności. Odpowiedzią na nie były i są innowacje w telekomunikacji.

fax

Faks to urządzenie, które w opinii wielu osób jest już reliktem minionych lat, którego w dobie komunikacji elektronicznej nikt już nie używa. Tymczasem okazuje się, że wysyłka faksów nadal się odbywa, chociaż wraz z rozwojem technologii zyskała nowe życie i obecnie przybrała formę wirtualną. Jak to działa? Dlaczego i kiedy warto zainwestować w wirtualny faks? Dowiesz się w dalszej części naszego wpisu.